Primenom elemenata Montesori pedagogije, želimo da deca usvoje principe učenja i način razmišljanja, koji će im doneti dugoročne koristi u daljem razvoju i tokom školovanja.
PEDAGOGIJA Marije Montesori polazi od potreba deteta, sa ciljem da svako dete pronađe i ostvari svoju životnu ulogu.
Insistira se na samostalnosti i slobodi dece, pri čemu se dete istovremeno uči disciplini, poštovanju određenog reda, odgovornosti. Dete, prateći sopstveni ritam, bira edukativne materijale koji ga interesuju.
Montesori materijali su detetu fizički dostupni, podstiču aktivnu detetovu delatnost, primereni su njegovim potrebama i sposobnostima, uvek se ide od jednostavnog ka složenijem, od konkretnog prema apstraktnom.
Umeće Montesori vaspitača je prepoznavanje razdoblja u razvoju kod deteta i s obzirom na to, nuđenje na uvid i dohvat primerenog materijala. Na taj način dete samo gradi svoju ličnost, samo odlučuje i postaje nezavisno, ali ipak biva indirektno vođeno.
Učenje u Montesori pedagogiji zasniva se na principu „Pomozi mi da uradim sam”.
Svako dete može da postane genijalac, ukoliko
mu se pokloni dovoljno pažnje, podrške i ljubavi.
Mi znamo koliko su važni ti prvi koraci.
Zato smo tu, uz njih, dok postavljaju temelje svoje budućnosti.